Thursday 30 October 2014

KENAPA GET CLEAN® WATER PITCHER SHAKLEE ADALAH TERBAIK

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat semua.
Tentu ramai yang tidak tahu bahawa Shaklee bukan sahaja menyediakan produk supplement semata-mata malah Penapis Air pun ada iaitu GET CLEAN® WATER PITCHER

Jom kita kenal lebih dekat lagi dengan Get Clean Water Pitcher Shaklee ni.

Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penurasan air multipaten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat. Berbanding dengan jag air yang lain, Get Clean Water Pitcher menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%.


Cuba kita bayangkan air yang diminum setiap hari mengandungi bendasing halus, berbau dan masih ada klorin masuk ke esofagus setiap kali kita minum. Segala macam bendasing itu akan masuk ke tubuh kita. Siapakah yang akan tapis atau filter benda asing tu? Dah tentulah buah pinggang kita kan? Itu baru sehari. Kalau hari-hari, bertahun, berpuluh tahun mcm mana? Cuba kita bayangkan.  Adakah buah pinggang kita dapat menampung beban ini? Tentulah buah pinggang kita akan jadi rosak. Sebab itu kita perlu menjaga kebersihan air yang kita minum setiap hari.

Sekarang ini, susah nak dapatkan air saluran paip yang bersih, air yang disalurkan ke rumah kita tu mengandungi lumut,klorin dan paling teruk kalau berbau..tak tergamak nak minumkan walaupun telah di masak, kerana suhu air mendidih pun tidak dapat menghapuskan pelbagai bendasing dan kotoran dalam air tersebut. kita boleh lihat buktinya apabila air tersebut terkumpul di dasar botol atau jag air yang kita simpan.

jadi untuk mendapatkan air bersih setiap rumah perlu memiliki penapis air, terdapat pelbagai jenis penapis air di pasaran sekarang tapi kenapa kenapa penapis air Get Clean Water Pitcher ini berbeza?




GET CLEAN® WATER PITCHER SHAKLEE BERBEZA KERANA :
-------------------------------------------
*Get Clean® Water ini menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.

• Disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain. disamping mengekalkan kandungan mineral air yang sihat!Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.


• Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin!

• Disahkan berupaya menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan -dua kali ganda lebih daripada jenama terkemuka.

• Sistem Penuras Jag Air berblok- Karbon Isian Semula yang pertama


Andai kita membeli air botol plastik tu memang rugi berbanding dengan memiliki  Water Pitcher, sebab dengan hanya berapa sen seliter sahaja, Get Clean® Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan METER BIJAK yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.


 Kenapa saya memilih Get Clean Water Pitcher ini?

✳ Mudah digunakan tak perlu pemasangan kat sinki

✳Hanya tuangkan sajer air kedalam jag, dan tak perlu tunggu lama air sudah boleh terus diminum

✳Kualiti air yang jernih dan rasa yang sedap...sama seperti penapis air yang mahal dipasaran.

✳Tak Perlu susah payah mencuci filter...kerana setiap 303 liter (80gelen) air hanya perlu tukar filternya sahaja..senang kan..kalau filter lain kena basuh kalau dah nampak kekuningan...malasnya nak cucikan..?

✳Mudah dibawa kemana-mana...balik kampung, jalan-jalan, berkelah dan sebagainya... dijamin seisi keluarga dapat minum air bersih..

✳Jag Air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras- tidak memerlukan kuasa elektrik.

 ✳Menjimatkan kos dan tak perlu dimasak

✳Dan yang penting sekali... HARGA MAMPU MILIK!! kini semua orang boleh memiliki penapis air dengan harga yang sangat murah serta tak perlu pergi ke tempat  yang menyediakan tangki penapis air itu...atau menghabiskan beribu-ribu ringgit semata-mata nak memiliki air yang bersih..

✳Berkesan dan Selamat.“Menyingkirkan kandungan plumbum” dan banyak bendasing lain

✳ MesraAlam kerana memelihara alam sekitar so, tak perlu lagi beli air mineral...mencemarkan alam sekitar dgn botol-botol plastik mineral itu.



Apa kata pengguna Get Clean Water Pitcher ini?




Harga ISTIMEWA menanti anda dan konsultasi PERCUMA utk setiap pelanggan saya.
Hubungi saya :
Add fb ini untuk berhubung terus dengan saya: http://www.facebook.com/wanie.shaklee
SMS/WhatsApp: 0139737229
LIKE fpage saya untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan http://www.facebook.com/MommyAfnan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...