Thursday 23 October 2014

HERBAL BLEND MULTI-PURPOSE CREAM TERBAIK UNTUK RUAM

HERBAL BLEND MULTI-PURPOSE CREAM

Hari saya nak berkongsi satu produk Shaklee yang agak laris..!! saya kata begitu sebab sejak saya dalam shaklee saya selalu tak berkesempatan nak membeli Herbal Blend ni maklumlah setiap kali stok Herbal Blend sampai kat branch terus habis..dasyat betul..saya yang kadang2 terlambat ni selalu "termiss"..namun alhamdulillah sejak kebelakangan ni Herbal Blend dah mencukupi dengan permintaan yang tinggi..so sempatla saya beli untuk stok buat customer saya..!

Kenapa agaknya Herbal Blend Multipurpose Cream LARIS di pasaran?

Keistimewaannya :

✔Melembutkan kulit kasar dan tumit pecah


✔Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal dimana ia dapat melembulkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.

✔Menyelesaikan masalah kulit gatal

✔Menghilangkan ruam pada bayi

✔Sebagai lotion kegunaan harian

✔Dingin, bermentol dan tidak berminyak

✔dan yang paling penting ia krim sapu yang selamat dan tidak mengandungi bahan berbahaya, Krim ini diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk Sage, Horse Chestnut Yarrow dan Rosemary

✔Kita tidak terasa pedih2 kerana kekeringan apabila menggunakannya.





Anak2 kalau masa bayi ni selalu saja ada kesan ruam, tompok-tompok kemerahan terutama bahagian-bahagian tertentu seperti punggung, leher, dan belakang..jadi anda boleh sapu dengan krim ini, ia tidak panas tapi cool sahaja...
Malah orang dewasa pun boleh menggunakannya contoh saya sendiri menyapu pada tumit dan tapak kaki. Rekahan pada tumit mudah hilang dab kulit akan rasa licin dan lembut.


Hubungi saya untuk dapatkan dengan Harga Istimewa :

Wanie  SID 883691
*Call/SMS | WhatsApp 013-9737229
Jom tengok testimoni HERBAL BLEND MULTI-PURPOSE CREAM

Testimoni 1

Testimoni 2


Testimoni 3


DISCLAIMER: Segala testimoni/ penulisan tentang produk yang dikongsi di entri ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Ini adalah perkongsian dan ikhtiar. Kita hanya berusaha dan Allah jua yang menyembuhkannya.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...