Saturday 15 April 2017

TESTIMONI PEPPERMINT GINGER PLUS

Assalamualaikum w.b.t

Hari ini saya nak berkongsi tentang Supplement Peppermint Ginger Plus.


Antara manfaat utama supplement Peppermint Ginger Plus ini ialah:

Pudina :

Melegakan otot perut. Ia mempunyai kesan penenang. Juga membantu dalam penghadaman, mabuk perjalanan, membantu melegakan kesakitan akibat gastrik, pedih ulu hati dan cirit-birit. Selain itu, pudina dapat melegakan kesan-kesan sampingan seperti muntah dan kehilangan selera makan yang timbul daripada rawatan kimoterapi. Pudina juga merangsang pengeluaran peluh, oleh itu ia menyekat demam apabila seseorang itu dijangkiti selesema. Paling best, perasaan sejuk dan menyegarkan daripada pudina membantu memelihara pemikiran yang jelas dan tetap fokus.

Halia :

Merangsang rembesan enzim Salvia untuk pencernaan makanan. Ia melegakan ketidakselesaan perut dan usus, sakit haid, loya dan mual angin semasa mengandung (morning sickness) dan selepas melahirkan anak (dalam pantang). Satu kajian di United Kingdom menunjukkan bahawa halia menghalang muntah selepas pembedahan pesakit wanita dan halia berkesan sebagai remedi lain seperti merawat mabuk perjalanan (laut dan darat).

Pokok Adas (fennal) :

Orang-orang Eropah mengambil sebiji selepas makan untuk menghilangkan kembung perut. Ia melegakan sakit perut dan melegakan gejala flu. Ia juga membantu dalam masalah alergi pada saluran usus.

Cekur Manis (anise) :

Melegakan masalah pencernaan dan gejala kesakitan haid, batuk dan kahak. Merangsang rembesan jus gastrik untuk pencernaan, menahan kulat yang menyebabkan penyakit kulit yang biasa, melegakan haba di musim panas dan lembab serta memberi peredaran tenaga dalam badan dan lembut pada perut.

TESTIMONI 1
 TESTIMONI 2


TESTIMONI 3


 TESTIMONI 4


TESTIMONI 5

  TESTIMONI 6


 TESTIMONI 7


 TESTIMONI 8


 TESTIMONI 9


  TESTIMONI 10


 TESTIMONI 11




 TESTIMONI 12
UNTUK ORDER :
BOLEH CONTACT SAYA :

SMS/WhatsApp:  www.wasap.my/60139737229 (Wanie) 

Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie untuk menghubungi saya secara terus.

LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan

Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)
ID Shaklee : 883691

Mommy Afnan memberikan harga ISTIMEWA untuk anda..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...