Tuesday 18 April 2017

SET SUPLEMENT SHAKLEE UNTUK IBU KEGUGURAN




Assalamualaikum w.b.t..Sedih juga bila dengar kawan yang mengalami keguguran,lebih2 lagi kalau dah kandungan 3 bulan keatas kan..Disini saya kongsikan Set yang dicadangkan untuk para ibu yang mengalami keguguran memulihkan semula kesihatan tubuh terutama rahim ibu.


Vitamin B Complex berfungsi melegakan sistem saraf dan memberikan ketenangan kepada seluruh sistem badan. Mengelakkan stress dan di kalangan ibu keguguran. Membantu meningkatkan pembentukan sel darah merah. Menukarkan makanan yang diambil kepada tenaga, ibu akan lebih bertenaga serta menghindari kegemukan sebab kalori dari makanan tidak tersimpan dalam badan.

VitaLea (Multivitamin)

Vitalea sangat penting untuk ibu keguguran. Membekalkan 23 vitamin dan mineral yang sangat diperlukan oleh tubuh ibu yang keguguran. Disaluti spirulina yang kaya dengan vitamin dan mineral. Mengandungi zat besi, elemen yang paling diperlukan unuk penghasilan darah merah untuk menggantikan darah yang hilang semasa keguguran serta mengelakkan pucat dan tidak bermaya.

Klik lebih info : Vitamin B Complex Dengan Asid Folik


Vitamin C mengandungi elemen penyembuhan dan lekatan yang bertindak sebagai pencantum dan penyumbuh luka. Membaik pulih sel dan tisu yang rosak. Meningkatkan imuniti sistem pertahanan badan. Membantu pembentukan kolagen, menganjalkan kulit. Mengandungi BioFlavonoid yang berfungsi mencantikkan dan mencerahkan kulit, pengambilan secara konsisten dan berterusan akan mengurangkan stretch marks dan parut.



ESP Susu Soya Protein pengambilannya sangat membantu dalam pemulihan luka luaran dan dalaman. Mencantikkan kulit. Memejalkan otot. Membantu dalam penurunan berat badan. Membekalkan tenaga dan kecergasan badan.




Ostematrix adalah kalsium. Pengambilan Ostematrix sangat membantu pergerakan usus bagi menghindari masalah sembelit. Melegakan segala kekejangan otot di kalangan ibu keguguran. Merehatkan otot dan saraf semasa sedang tidur dan ibu akan berasa sangat segar bila bangun pagi. Memenuhi keperluan kalsium untuk tulang, otot dan gigi,mengelakkan kejadian rosak gigi serta kerapuhan tulang.


Kesimpulannya Set Keguguran Shaklee diakui dapat memenuhi keperluan para ibu keguguran bagi tujuan pemulihan dalaman yang optimum. Selain itu, Set Keguguran Shaklee juga berfungsi sebagai persediaan kepada ibu untuk merancang semula kehamilan yang berkualiti di masa hadapan. Ini adalah penting kerana merancang kehamilan yang berkualiti dapat mengelakkan berlakunya keguguran yang berulang. Dengan pengambilan Set Keguguran Shaklee ibu dapat membaiki dan membekalkan segala nutrien dan mineral yang diperlukan oleh tubuh bagi menghadapi kehamilan yang seterusnya.

* Zink Complex Shaklee tidak ada stok di branch Shaklee seluruh Malaysia buat masa ini.

UNTUK ORDER :
BOLEH CONTACT SAYA :

SMS/WhatsApp:  www.wasap.my/60139737229 (Wanie) 

Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie untuk menghubungi saya secara terus.



LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan

Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)
ID Shaklee : 883691

Mommy Afnan memberikan harga ISTIMEWA untuk anda..!!

Di sini di kongsikan testimoni Ibu yang telah mengalami masalah keguguran yang mngamalkan set ini.

Testimoni Set Keguguran



Apakata Doktor Sakit Puan : DR Zubaidi Hj Ahmad.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...