Thursday 13 April 2017

TESTIMONI OSTEMATRIK DAN PEPPERMINT GINGER UNTUK IBU HAMIL

TESTIMONI OSTEMATRIK DAN PEPPERMINT

Assalamualaikum w.b.t
Hari ni seronok nak kongsi customer ibu hamil saya ni. Puan Finie ni mengandung 3 bulan..rasa x sedap badan, badan berangin, lenguh-lenguh dan kurang selera makan kesan kehamilan sulungnya.

Bila dia hubungi saya..saya cadangkan beliau ambik Peppermint dan Ostematrik.

Alhamdulillah keesokannya Puan Finie terus wasap saya..

"thanks kak.. saya telan ostematrik semalam..pagi ni segar cikit bila bangun..ada mood nak jangok (jangok tu bahasa kelantan ye..maksudnya melawa ). Harap hari seterusnya macam ni jugak :)"

Puan Finie juga puashati dengan Peppermint Ginger yang buatkan tubuhnya selesa.

TESTIMONI OSTEMATRIK DAN PEPPERMINT



Jika  anda ada masalah sebegini..badan lenguh2, masalah angin dan sakit perut akibat angin bolehla cuba Ostematrik dan Peppermint Ginger InsyaAllah anda akan puashati.

Lagi Testimoni Ostematrik

LAGI TESTIMONI OSTEMATRIK (klik)

Jom tengok apakah kandungan Ostematrik :



ini pulak Testimoni Peppermint Ginger Plus :


Apakah kandungan Peppermint?


Lenih info : PEPPERMINT GINGER PLUS

UNTUK ORDER :
BOLEH CONTACT SAYA :

SMS/WhatsApp:  www.wasap.my/60139737229 (Wanie) 

Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie untuk menghubungi saya secara terus.

LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan

Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)
ID Shaklee : 883691

Mommy Afnan memberikan harga ISTIMEWA untuk anda..!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...