Monday 17 April 2017

SET KURUS PILIHAN SHAKLEE


SET KURUS MENGIKUT BUDGET ANDA

BAKAR ATAU PECAHKAN LEMAK

LECITHIN

 - Diekstrak dari soya tanpa penggunaan bahan pewarna, pemanis atau pengawet. Membantu proses memecahkan lemak dalam tubuh.

 Lecithin membantu menghalang pembentukan lemak baru dari makanan yang kita ambil apabila digandingkan dengan Alfalfa Complex. 

1 botol Lecithin, 180 kapsul  tahan untuk kegunaan 1 bulan.


OMEGAGUARD

 Membantu proses memecahkan lemak lama dalam tubuh seperti di bawah kulit, di dalam hati, di dalam salur darah, lemak yang menyalaputi luar organ selain membantu mengawal selera makan dengan menghasilkan hormon leptin yang menyekat selera makan dan membakar lemak untuk tenaga. 

Omega 3 juga terbukti menaikkan metabolisma dan membakar 40% lebih banyak lemak bila bersenam. 

Bagus untuk ibu menyusu kerana OmegaGuard ialah minyak ikan yang baik untuk perkembangan otak bayi. Khasiat minyak ikan boleh diserap oleh anak melalui susu ibu. 

1 botolOmegaGuard, 90 kapsul  tahan untuk kegunaan 1 bulan.


BUANG , DETOX ATAU SINGKIRKAN LEMAK

HERBALAX

Kombinasi dari tumbuhan herba yang terkenal secara tradisional membantu masalah tidak hadam dan pergerakan usus yang tidak sihat. Diperlukan untuk detox iaitu untuk membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru la badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. 1 botol Herb-Lax, 120 tablet (RM52.50) tahan untuk kegunaan 1 bulan.


ALFALFA COMPLEX

Alfalfa Complex -  Bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak-lemak yang sudah dipecahkan oleh Lecithin dan OmegaGuard. 
sesuai diambil oleh ibu menyusu kerana ia bertindak sebagai milk booster. Juga bagus untuk wanita mahupun lelaki dengan 1001 manfaat kesihatan.

 1 botol Alfalfa Complex, 330 tablet 
 tahan untuk kegunaan 1 bulan atau 

1 Botol besar Alfalfa Complex 700 biji


BINA OTOT ELAK MENGGELEBER DIET SIHAT, BERTENAGA DAN ELAK LAPAR 


CINCH MIX SHAKE

 Didatangkan dalam perasa coklat, vanilla dan cafĂ© latte. Protein soya membantu rasa kenyang, meningkatkan metabolisma badan serta mengandungi Leucine untuk membantu mengekalkan otot semasa proses penurunan berat badan, supaya badan anda tak menggeleber setelah berat badan turun nanti.

 Cinch Shake digunakan sebagai meal replacement untuk memotong beratus-ratus nilai pengambilan kalori harian. 


ESP 

- Sumber protein, mempunyai Indeks Glisemik yang rendah yang membantu dalam proses mengurangkan berat badan dan mengawal selera makan selain membantu tubuh bertenaga sepanjang hari. Sesuai untuk ibu menyusu kerana ESP berfungsi meningkatkan kualiti susu; pekatkan susu. 
1 canister ESP, 850g

Anda boleh memilih mana2 set dibawah :

















UNTUK ORDER :
BOLEH CONTACT SAYA :

SMS/WhatsApp:  www.wasap.my/60139737229 (Wanie) 

Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie untuk menghubungi saya secara terus.

LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan

Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)
ID Shaklee : 883691

Mommy Afnan memberikan harga ISTIMEWA untuk anda..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...