Friday 21 April 2017

PENCUCI DISHWASH SHAKLEE MEMANG MENGKAGUMKAN

Pencuci Dish wash Shaklee selamat, Jimat dan Tahan Lama


Sekiranya anda merupakan seorang yang mempunyai kulit tangan yang sangat sensitif pada bahan kimia, DIsh Wash Shaklee adalah jawapan kepada masalah anda. Ramai pengguna yang dahulunya merasa tangan seperti terbakar dan menggelupas teruk kini boleh kembali senyum dan membasuh pinggan mangkuk tanpa rasa tidak selesa.

Pencuci pinggan mangkuk lain mungkin terdapat bahan kimia seperti surfaktan dari sumber petroleum dan bahan bahan pencuci yang membahayakan kerana boleh merengsakan mata dan kulit.

Pencuci Dish wash ini selamat digunakan, bebas bahan kimia dan PH seimbang.
Dish wash ini jenis concentrated, maksudnya ia pencuci yang pekat. Hanya guna 2 ke 3 titik untuk menghasilkan buih dan kesan yang maksimum. Baunye pun segar je. Hanya beberapa titis diperlukan untuk membuat cucian yang banyak. Ia juga multipurpose di mana ia boleh digunakan untuk membasuh pinggan serta kelengkapan di dapur.

Kesan menggunakan Dish Wash


Pengalaman Pengguna 1 :

Puan X : baru dua hari menggunakan Dish Wash, kerja-kerja mencuci tidaklah berbeza sangat. Tapi, hasil selepas cucian tu sangat best. Tangan Puan X tidak lagi kering selepas mencuci pinggan. Sebelum ni, beliau adalah pengguna setia jenama Sun***** sejak kecil lagi. Dish Wash Shaklee sangat sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah kulit kering dan sensitif. Dan yang paling best, kita hanya perlu gunakan beberapa titik sahaja untuk membersihkan pinggan mangkuk selepas makan malam :-)

Pengalaman Pengguna 2 :

Puan Puteri Yusof

Saya excited sangat nak share pasal weekend lepas baru start guna. Paling best guna untuk basuh botol anak- anak yang berminyak2 dengan breastmilk & formula tu. Saya guna setitik dan rendam botol2 dengan sebesen air. Lepas tu cuci macam biasa. Tak payah teruk sgt nak berus, hilang lekit dan minyak. Jimat pulak tu. Dan paling best ianya diperbuat dari kelapa dan jagung. So sangat selamat!
Jangan lupa baca, kelebihan menggunakan Shaklee Dish Wash ni ye :-)

Pengalaman Pengguna 3 :


Pengalaman Pengguna 4


Pengalaman Pengguna 5

Pengalaman Pengguna 6

Pengalaman Pengguna 7 :

UNTUK ORDER DISH WASH INI ATAU MANA@ PRODUK  SHAKLEE
BOLEH CONTACT SAYA :

SMS/WhatsApp:  www.wasap.my/60139737229 (Wanie) 

Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie untuk menghubungi saya secara terus.



LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan

Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)
ID Shaklee : 883691

Mommy Afnan memberikan harga ISTIMEWA untuk anda..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...