Monday 6 March 2017

TESTIMONI SENDIRI : MASALAH HB RENDAH SEMASA HAMIL

Assalamualaikum w.b.t

Kemarin baru balik daripada klnik ibu dan anak..so nak kongsi la ni.. sebulan yang lepas semasa kandungan 22 minggu bila g klinik utk pemeriksaan rutin bulanan..terkejut jugak tenguk keputusan HB  rendah  iaitu 10.4..alamak..huhu.



kemudian baru teringat saya ni sering lupa nak makan Vitalea.. maklumla selalu bawa vitalea kat sekolah konon nak telan...last2 lupa..kalau vitamin c dan B complex saya telan sebelum ke sekolah lagi...mklumla cikgu ni busy..masuk kelas keluar kelas..last2 lupa..

Bila dah kena tulis warna merah tu mulala gelabah..maklumla takut kena ambik darah..hehe
selepas tu saya consume vitalea 1 biji sehari ... letak dalam pillbox hijau comel ni supaya mudah nak bawa ke mana2 (Pillbox ni memang saya bagi gift utk customer saya je :) )




Sebulan selepas tu iaitu kelmarin 5/3/2017.bila g klinik..cek HB.. misi pun puji HB dah normal iaitu 11.1 . Ahamdulillah..syukur...tak perlu nak risau dah..diabetes pun tak ade masa hamil kali ni..maklumla saya memang consume SET HAMIL SHAKLEE.. 




sebab tu saya suka sangat promote SET HAMIL SHAKLEE ni kat kawan2 dan customer saya sebab saya sendiri berpuashati dengan keberkesanan dan hasilnya..
 Tapi nak bagitahu kat sini Vitalea bukan untuk ibu hamil saja ye...banyak keistimewaan Vitalea / Multivitamin ni..untuk semua golongan..

Disini dikongsi kelebihan Vitalea secara umum :

Vitalea (Iron formulated Multi-Vitamin)

✳Memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa
✳Membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik
✳Mengandungi kalsium, fosforus dengan vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi
✳Membantu memulihkan paras hemoglobin bagi ibu hamil

Lebih info : VITALEA

Sekiranya berminat dapatkan Set Hamil Shaklee @ Set Bersalin @mana2 produk shaklee bolehla hubungi saya : 


kerana Mommy Afnan memberikan harga ISTIMEWA untuk anda..!!

SMS/WhatsApp: 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691
Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie untuk menghubungi saya secara terus.
LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan
Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...