Thursday 9 March 2017

STOKIS SHAKLEE AKTIF DI KOTA BHARU KELANTAN - MOMMY AFNAN

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera

Adakah anda berada di kelantan? dan mencari-cari stokis shaklee?

Jom Kenali Mommy Afnan Stokis Shaklee di Kota Bharu Kelantan


Saya merupakan Shaklee Independent Distributor yang obses untuk berkongsi manfaat kepada anda semua mengenai kebaikan produk Shaklee. Telah menggunakan hampir 5 tahun vitamin Shaklee, semenjak bergelar seorang pekerja ,isteri dan seorang ibu.

Kini saya cuba melangkah ke fasa yang baru dengan Shaklee. Orang kata perkara yang baik tidak baik dirahsiakan. Saya telah melaluinya dan ssya ingin berkongsi dengan orang ramai betapa hebat dan berkesannya produk Shaklee. Tak salahkan? Sharing is caring.:)  Atas dorongan untuk berkongsi kebaikan dengan rakan terdekat , kenalan rapat dan orang ramai tentang keistimewaan Shaklee. Oleh itu, Saya bertekad mengambil keputusan untuk menjadi pengedar aktif.

Sekiranya anda mahu mendapatkan secara terperinci, sila hubungi saya :
Pengedar Shaklee Terbaik


ID Shaklee : 883691
CALL/SMS/WhatsApp: 0139737229 (Wanie) 

Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie untuk menghubungi saya secara terus.

LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan 

Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)

In sha Allah, saya akan beri keterangan dengan lebih lanjut. Penghantaran dilakukan di seluruh Malaysia dan COD boleh di kawasan :

Kawasan Kota Bharu, Pengkalan Chepa, Ketereh, Bachok dan Machang.

Penghantaran secara pos di seluruh Malaysia.

Hidup Sihat! Minda Cergas! Ceria Selalu !


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...