Saturday 4 March 2017

TESTIMONI HB NORMAL SELEPAS AMALKAN SET HAMIL






Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni nak berkongsi dengan pengunjung blog terutama my custormer tentang Ibu hamil yang mengalami masalah HB rendah semasa hamil..

TESTIMONI 1

Ni customer saya..Pn. Mariah.. mengandung anak sulung ada masalah HB rendah semasa hamil iaitu 9.8..contanct saya nak ambik Set Hamil, alhamdulillah selepas 3 minggu makan..HB dah normal iaitu 11.6.


 Ni buktinya :
SEBELUM 9.8 
SELEPAS 11.6


TESTIMONI 2
Pn. Rosilah yang mengalami masalah HB rendah drp 6.5, naik 7.0 kemudian 8.7 dan akhirnya kembali normal 9.9






































TESTIMONI 3

 


TESTIMONI 4 


Sekiranya berminat dapatkan SET HAMIL /SET BERSALIN SHAKLEE @ mana2 produk shaklee bolehla hubungi saya : 


kerana Mommy Afnan memberikan harga ISTIMEWA untuk anda..!!

SMS/WhatsApp: 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691
Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie untuk menghubungi saya secara terus.
LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan
Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...