Sunday 12 March 2017

TESTIMONI MEALSHAKES - AFNAN

Assalamulaikum w.b.t
Hari ni saya nak kongsikan testimoni anak saya Afnan yang minum Mealshakes..

Saya tertarik beri anak saya minum Mealshakes bila tahu khasiat kandungannya. Mealshake ni telah buat anak saya Afnan mengalami perubahan yang sangat baik.

Antaranya :

1) Sentiasa Sihat

Sejak Afnan minum Mealshake.. alhamdulillah jarang benar dia demam berbanding sebelum ni..maklumlah kanak-kanak ni lasak, bermain dengan apa saja mengikut imaginasi dan proses pembelajarannya.. tambahan pula bila ke sekolah berjumpa dan bergaul dengan ramai  kawan mudah sangat kalau nak berjangkit virus selsema, demam atau batuk.

Memang saya berpuashati sebab boleh dikatakan setahun hanya sekali dua je badan dia terasa akan demam..tapi sekejap je..bila sekali dua bagi ubat dah pulih..tu pun demam ringan je sekejap2 maksud sya...tidak seperti sebelum ni..kalau sebelum ni demam akan melarat seminggu dan doktor akan bagi antibiotik kalau tak memang susah pulih. Syukurlah sekarang dah ada Mealshake..


2) Selera Makan Bertambah
Sejak makan Mealshake selera benar Afnan makan. Sekejap sekejap minta makanan..yang best dia nak makanan yang mengenyangkan dan berkhasiat seperti nasi, roti atau biskut.Lega hati saya sebagai ibu bila tengok anak selera makan tak perlu lagi panggil dan pujuk bagai supaya makan. Alhamdulillah 

Kalau anak anda susah nak makan / tidak ada selera makan cubala bagi Mealshake ni..mesti ada perubahan yang mengembirakan.Insha Allah

3) Perkembagan aktif dan rajin belajar






















Afnan melalui perkembangan positif, 
dia kelihatan lebih cergas, aktif dan kurang meragam. Selalu tekun menulis, mewarna dan bermain dengan permainannya. 

Part yang paling best dia sangat suka menolong saya membuat kerja rumah seperti menyapu sampah, mengelap sofa, menolong di dapur seterusnya menolong saya membawa barang di pasar. 

Perkara jarang sebenarnya dilakukan oleh budak berumur 5 tahun..betul x?

Di samping Mealshakes saya juga memberi Afnan Supplement Vitamin C Chewable Shaklee dan Omegaguard Shaklee






 6 fakta tentang Mealshake:

1. Nutrisi Lengkap
Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’.Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.

2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel
Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.
*Badan lebih sihat.

3. Untuk Pembesaran
Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.
*Sesuai untuk tumbuhbesaran anak-anak 

4. Anti-oksida
Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.

5. Pemulihan Kulit
Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.

6.Detox
Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.

*Sesuai untuk kanak-kana serta orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit.


Lebih info MEALSHAKES

Klik untuk lebih : TESTIMONI MEALSHAKES

Sekiranya berminat dapatkan Mealshakes @ Set kanak-kanak @ Set Penyusuan Shaklee @mana2 produk shaklee bolehla hubungi saya : 


SMS/WhatsApp: 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691
Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie untuk menghubungi saya secara terus.
LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan
Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)

Mommy Afnan memberikan harga ISTIMEWA untuk anda..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...