Saturday 25 March 2017

ATASI SERANGAN STROK


Melihat ahli keluarga yang semakin lemah saban hari disebabkan serangan stroke bukanlah perkara yang kita inginkan. Namun apakan daya, sihat atau sakit bukanlah boleh kita kawal seperti alat kawalan jauh TV.

Apabila kita diserang apa-apa sakit, ianya berlaku tanpa dirancang.
Begitulah keadaan yang perlu dihadapi oleh keluar mak mertua. Ibu beliau diserang strok tahap sederhana. Pergerakannya terbatas, aktiviti biasa tidak dapat dilakukan.
Seorang ibu yang dahulunya aktif dengan pelbagai aktiviti seperti membuat kuih dan menghantar ke gerai-gerai sudah tidak dapat melakukan perkara tersebut.

Tiada tanda-tanda beliau akan jatuh sakit sebelum itu, namun semuanya tidak dirancang, satu hari beliau terkena serangan dan terus tidak dapat menjalankan aktiviti seperti biasa.
Mujur serangan yang dialami tidak terlalu teruk, hanya mengambil minuman berasaskan bahan antioksida yang dihadiahkan oleh cucunya. Selepas kurang lebih 2 bulan, akhirnya ibu dapat kembali masuk ke dapur untuk menyediakan kuih muih yang lazat itu.

Seluruh keluarga amat gembira dengan perkembangan ibu, lega sedikit kerisauan sebelum ini. Cuma memang tak benarkan ibu untuk lasak seperti sebelum ini, faktor usia beliau sangat berisiko jika meneruskan aktiviti seperti seorang anak muda.

Walaupun seringkali juga ahli keluarga yang lain pula yang disergahnya. Biasalah kan bila badan dan terasa sihat kembali, semua nasihat sudah tidak dihiraukan.
Semoga ibu terus sihat dan dikurniakan keberkatan usia.



VIVIX DIKENALI SEBAGAI TONIK AJAIB NI MEMANG ISTIMEWA


Klik untuk lebih info VIVIX

Klik untuk lebih info TESTIMONI VIVIX

Sekiranya berminat dapatkan  VIVIX @  mana2 produk  shaklee bolehlah hubungi saya : 

SMS/WhatsApp: 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691

Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie untuk menghubungi saya secara terus.

LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan

Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)

Mommy Afnan memberikan harga ISTIMEWA untuk anda..!!

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...