Wednesday 15 March 2017

TESTIMONI KUDIS DAN KULIT GATAL DENGAN HERBAL BLEND CREAM

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera buat pengunjung blog Mommy Afnan.

Hari ni nak kongsikan testimoni anak sendiri yang mengalami masalah kudis dan gatal pada kulit.

TESTIMONI HERBAL BLEND - ANAK SENDIRI


 Pada mula2 nya kulit jadi gatal dan berkudis..anak saya pulak menggaru jadi kudis menjadi pedih dan berair.

Selepas saya sapukan cream Herbal Blend..Alhamdulillah luka kudis menjadi kering dan kulit menjadi pulih dan tiada lagi gatal2.

Selepas seminggu kemudian inilah hasilnya..kulit anak saya dah pulih sepenuhnya.


Jom lihat apakah kelebihan Herbal Blend..


Lebih Info tentang HERBAL BLEND CREAM MULTIPURPOSE

Klik Untuk info SET SUPPLEMENT KANAK-KANAK

Sekiranya berminat dapatkan Herbal Blend @ Set kanak-kanak mana2 produk shaklee bolehla hubungi saya : 


SMS/WhatsApp: 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691
Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie untuk menghubungi saya secara terus.
LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan
Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)

Mommy Afnan memberikan harga ISTIMEWA untuk anda..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...