Saturday 1 November 2014

KENAPA SAYA SUKA OMEGAGUARD

Assalamualaikum w.b.t
Hari ini dapat good news..sebab shaklee buat promosi Omegaguard Buy 6 Free 1 dan Buy 2@ twin dapat less 5%. Maksudnya beli 6 botol dapat percuma sebotol dan kalau beli 2 botol lak dapat harga less 5% tapi untuk ahli Shaklee lah...tapi kalau nak dapatkan Omegaguard dengan harga promosi gak boleh contact saya..

Kenapa saya suka promosi Omegaguard ni?

1)Meningkatkan sistem imun badan.

 Ketiga-tiga saya memang saya suruh amalkan makan Omegaguard. Si kecik,,Afnan tu suka sangat Omegaguard..dia gigit lepas tu sarung kapsul akan dibuang..tak pandai nak telan katanya.. tak apa asalkan khasiat minyak itu sudah masuk dalam tubuhnya..
Alhamdullillah saya dapat rasakan sejak makan omegaguard minyak ikan terbaik ni anak-anak saya kurang demam atau sakit..berbanding dulu memang kerap kena demam, selsema dan batuk-batuk atau jangkitan kuman seperti cirit birit.
Dua anak saya iaitu Fayyadh dan Afnan memang pernah masuk hospital kerana masalah sebegitu..jadi bagi saya tak perlu kita sayang duit nak beli supplement untuk anak..sebab bila anak sakit kita juga yang susah..


2) Meningkatkan Kecerdasan Otak.
Ini amat penting, terutama bagi anak-anak sedang membesar. Saya sukakan omegaguard ni sebab saya perhatikan perkembangan IQ anak saya nampak peningkatan. Paling ketara dapat dilihat pada anak saya Afnan, kepetahan dia bercakap macam orang dewasa dan kecerdasan IQ dia semasa bermain dan semasa bergurau dengan abang dan kakaknya amat mengagumkan...ramai yang kata..dia lebih peka dan bijak berbanding kanak-kanak sebaya..dan memang saya akuinya sebab abang dan kakaknya tidaklah secerdik dia semasa seusianya..maybe masa tu saya tidak menitik berat soal supplement untuk perkembangan otak anak, dan sekarang syukur saya dah memberikan yang terbaik untuk anak-anak saya.

3)Mengurang alahan kulit,proriasis, asma dan SLE

Omegaguard adalah minyak ikan terbaik untuk masalah asma. Ibu saya memang mengalami asma sejak muda lagi, boleh dikatakan sejak berusia warga emas ni..tidak boleh stress, atau kerja penat..mesti kena pergi klinik untuk dapatkan suntikan dan sedut lendir di tekak. Alhamdulillah sejak saya berikan Omegaguard..ibu saya makin sihat dan untuk mengalami asma tu jarang sekali..tu pun apabila buat kerja penat seperti masak sampai pagi bila ada tempahan atau sempena hari raya..biasala orang tua tak nak duk diam..huhu..tapi syukur asma beliau makin kurang.
Begitu juga anak lelaki saya Fayyadh, beliau memang mengalami alahan resdung sejak kecil..alhamdulillah.sejak amalkan omegaguard dah ok dan saya pun taklah risau sebab kalau dulu selalu gatal2 hidung dan bersin-bersin di sekolah..memang wajib bawa saputangan atau tisu.

4) Mengawal Stress dan Obesiti
Saya dan suami memang amalkan omegaguard ni setiap pagi sebelum ke tempat kerja. Omegaguardmemberi rasa tenang dan mengurangkan kolestrol dalam badan kita.Penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Tambahan lagi, omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.

5) Melindungi Jantung
Omega Guard Shaklee membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal. Hal ini bermaksud OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan. Cuba baca testimoni ni :

Satu penyelidikan yang menyokong fakta tersebut tetapi bukan muktamad menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari.



Pendekkata Omegaguard ini adalah Vitamin wajib bagi keluarga saya..apakata anda juga jadikan omegaguard sebagai Vitamin sekeluarga.

Kenapa Omegaguard Shaklee Minyak Ikan Yang Terbaik?

OmegaGuard mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis Asid Lemak Omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA. EPA menyihatkan jantung & sendi, manakala DHA penting bagi perkembangan & fungsi otak.*

OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari 3 molekul yang memekatkan Asid Lemak Omega-3 yang bermanfaat & semulajadi, di samping menyingkirkan bahan merbahaya seperti plumbum & merkuri yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.*

Siapa Perlukan Omegaguard Shaklee?

Ibu Hamil
Membantu perkembangan otak bayi semasa dalam kandungan.
Mengurangkan risiko bayi lahir pra-matang ataupun dikenali sebagai bayi tak cukup bulan
Mengurangkan risiko gila meroyan selepas melahirkan bayi
Mengawal kenaikan berat badan ibu semasa hamil

 Ibu Menyusu

Membekalkan khasiat untuk sistem imunisasi kepada anak dan membantu perkembangan otak juga.
Membantu penurunan berat badan ibu tanpa jejas penghasilan susu dan kualiti susu

 Kanak-kanak

Minyak Ikan Omega Guard Shaklee untuk anak yang mudah dapat sakit semam, batuk dan selesema
Pertumbuhan badan yang sihat dan juga untuk kesihatan otak
Sesuai untuk anak yang mudah jatuh sakit seperti batuk, selesema, asma
Memperkuat sistem imunisasi badan

Mereka yang mengalami masalah berat badan


Omega 3 meningkatkan hormon Leptine yang mengawal selera makan dan akan terasa kenyang lama.

Mereka yang Sering dilanda masalah kesihatan

Batuk berkahak, selesema berterusan
Sakit-sakit sendi, kolestrol tinggi
Sakit Stroke

Jika anda berminat dengan produk shaklee. boleh hubungi saya :

Harga ISTIMEWA menanti anda dan konsultasi PERCUMA utk setiap pelanggan saya.

SMS/WhatsApp/Call : 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691


Boleh Add  Facebook ini (klik)  Vitashop Wanie  untuk menghubungi saya secara terus.

LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan


sila klik LIKE utk info terkini. Setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma daripada saya.


Jom kita tengok apakata peminat Omegaguard Shaklee

Testimoni 1
Testimoni 2

Testimoni 3


Testimoni 4




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...