Wednesday 5 November 2014

AWET MUDA DENGAN SHAKLEE

Assalamualaikum..dan Salam Sejahtera buat pengunjung blog Mommy Afnan. hari ini nak bercerita tentang Awet Muda dengan Shaklee. Semua orang inginkan awet muda kan..terutama wanita. Disini saya ingin berkongsi kisah benar pasangan kembar Mary dan kembar seirasnya yang berasal dan tinggal di Evansville, Indiana, USA.

Ini adalah gambar Mary dan saudara kembar ketika berumur 4 tahun.



Hasilnya, ketika di usia 69 tahun, gambar berikut mampu menceritakan seribu pengertian,… Lihatlah perbezaan wajah mereka.. Sungguhpun mereka dilahirkan dengan kod genetik yang sama Mary bukan sahaja jelas lebih muda daripada kembarnya tapi tampak lebih sihat, lebih bertenaga dan cergas daripada kembarnya.


Kini, Mary masih bertenaga pada umur 69 tahun. Mary sangat aktif dengan gereja dan banyak melakukan kerja-kerja sukarela berbanding kembarnya.

Mary juga merupakan presiden Organisasi Wanita Republican tempatan.


suami Mary berusia 77 tahun juga menggunakan produk shaklee. ” Tiada siapa yang menyangka usianya juga”.

Saya sendiri pun seronok mengamalkan shaklee kerana saya dapat rasakan keberkesanan kepada kulit saya. Walaupun saya ni dah masuk 4 series kata orang..(40an) tapi ramai yang tak menyangkanya..dan tidak percaya kalau saya memberitahu umur sebenar.hehe.....Hampir setahun dah saya mengamalkan vitamin E, vitamin C, dan B Complex tu belum ambik Vivix lagi...hehe
Bukan sahaja saya terasa kulit makin gebu dan licin malah badan terasa lebih sihat dan bertenaga dari umur 30an dahulu…

Ini gambar terbaru saya. Gambar ni adalah real ye bukan menggunakan Camera 360 yang popular tu...kalau saya tak bgtau sapa sangka saya dah masuk umur 40 tahun kan..Alhamdulillah syukur saya dipertemukan dengan produk shaklee..supplement terbaik yang saya tercari-cari sejak dulu lagi.


Siapa yg tidak mahu kelihatan cantik? Lebih-lebih lagi kelihatan cantik depan pasangan anda. Tapi biarlah cantik luar dan dalam. Untuk memastikan kulit sentiasa cantik dan kelihatan segar, adalah disarankan untuk mengambil vitamin tambahan untuk kulit cantik, anjal dan gebu. Lebih-lebih lagi vitamin tersebut adalah semulajadi, bebas dadah dan diperakui dengan kajian farmaseutikal. Malah vitamin shaklee ni bukan sahaja pulihkan kulit pada luaran sahaja malah ke peringkat sel.

vitamin cantik shaklee Rahsia Awet Muda Anuar Zain Terbongkar!
– Vitamin C

Menggalakkan pengeluaran kolagen dan melawan radikan bebas yang merosakkan kulit dan menjadikan kulit kusam dan tidak cantik

– Vitamin B
Memetabolismakan karbohidrat, lemak dan protein untuk menghasilkan tenaga yang diperlukan untuk pengeluaran kolagen dalam sel.

Selain itu, untuk memastikan kulit anda kekal gebu dan cantik, Kombinasikan pengambilan Vitamin C dan Vitamin E bersama-sama dengan vitamin B-Complex untuk kesan yang OPTIMUM dan BERPANJANGAN!

 Dan kalau anda nak lebih power lagi boleh amalkan Collagen Powder Shaklee dan Vivix Shaklee


Apa Istimewanya  Collagen Powder?

7 Bahan Utama Shaklee Colagen Powder Yang Menjadikan Kulit Lebih Cantik Luar dan Dalam

– Ekstrak biji benih Camelia Japonica
Melembabkan kulit, bertindak sebagai antioksidan dan mengurangkan radikal bebas

– Ekstrak Pfafia
Menyokong pembetukan kolagen dan asid hialuronik. Menghidratkan tisu badan dan
menjadikan kulit lebih lembut, lembap dan rata

– Elastin Kolagen Ikan
Mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit serta menjadikan kulit lebih gebu.

– Ekstrak kerang-kerangan
Melicinkan pergerakan sesendi dan melempabkan mata untuk melegakan ketidakselesaan mata

– Lactobacillus acidophilus
Bakteria baik yang memudahkan pembinaan semula usus sihat bagi meningkatkan
penyerapan kolagen

Vivix pula



Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan konsultasi secara percuma dan harga yang berpatutan!

Add fb ini untuk berhubung terus dengan saya: http://www.facebook.com/wanie.shaklee
SMS/WhatsApp: 0139737229
LIKE fpage saya untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan http://www.facebook.com/MommyAfnan








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...