Tuesday 11 October 2016

TESTIMONI VIVIX BAGI PESAKIT BUAH PINGGANG

Assalamualaikum w.b.t buat semua pengunjung blog Mommy Afnan. Hari ni terasa nak berkongsi keistimewaan Vivix yang mampu memberi kesihatan yang luar biasa buat pesakit buah pinggang.

Testimoni 1: 

Mari kita saksikan video pengakuan pesakit buah pinggang bocor pulih setelah mengambil vivix dengan konsisten.



Testimoni 2:

Pesakit buah pinggang yang kronik iaitu buah pinggang menjadi kecut dan berlubang-lubang dan disaran oleh doktor supaya membuat dialisis. Alhamdulillah dengan mengamalkan Vivix, buah pinggang beliau dikatakan mengalami perkembangan yang baik dan tidak perlu lagi rawatan dialisis.

Testimoni 3 :
Customer yang memerlukan dialisis buah pinggang setiap 2 minggu mengalami peningkatan yang baik dan lebih bertenaga setelah mengambil sebotol Vivix.



Testimoni 4   :


 Testimoni 5 :

 Testimoni 6:
Masih banyak lagi Testimoni Vivix nanti saya akan berkongsi di hari yang lain.

Jadi jika anda merupakan pesakit buah pinggang amat berbaloi jika anda mencuba Vivix..!
Boleh hubungi saya untuk mendapat Harga yg Istimewa

Sekiranya anda berminat ingin mendapatkan Vivix Shaklee atau mana2 produk Shaklee bolehla hubungi saya :

Mommy Afnan memberikan harga ISTIMEWA untuk anda..!!

SMS/WhatsApp: 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691


Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie saya untuk menghubungi saya secara terus.

LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan

Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...