Friday 14 October 2016

TESTIMONI OMEGAGUARD SHAKLEE MENURUNKAN KADAR KOLESTROL

Assalamualaikum wb.t. Haru ni Mommy Afnan kongsikan Testimoni Omegaguard bagi mengatasi masalah kolestrol.

TESTIMONI OMEGAGUARD SHAKLEE BERKESAN TURUNKAN KOLESTEROL.

#Testimoni 1


Hoorayy .. Teruja sangat. Tadi pegi check kesihatan. Saya bebas kolesterol. Paras kolesterol saya hanya 4.86 sahaja.
>> Pelanggan ialah seorang ibu menyusu. Beliau mengambil Set Menyusu dan OmegaGuard.


Testimoni 2 :

Lama nk share testimoni mak saya sendiri...
Mula ambik omega awal bln dis 2013 utk control kolesterol, sb sblm ni ambil ubat hospital. Apabila consume ubat hospital utk control kolesterol mak bgtau rsa lenguh2 dan sakit urat, jadi doc sarankan control pemakanan( jgn mkn minyak2, lebih kan sayuran, serat).
Saya cdgkan try omega mula bulan dis 2013, akhir bulan jan 2014 mak cek kolesterol, alhamdulillah....turun bacaan dari 6 ke 5...seronok sgt dgr, plus yg menariknya sengal2 sakit2 sendi juga bkurangan...
Doc pun approve utk trus continue omega dan teruskan jaga pemakanan...
Alhamdulillah....feel free to share ya...moga mak terus sihat dalam rahmat kasih sayangNya....
Love you mak


Testimoni 3:



Juz nak share dgn suma pengguna Shaklee.saya consume omega selama 3 bulan.masa tu check kolestrol tinggi,3.33.dah rasa takot.ambik omega sebab nak trun berat badan,tp last two week buat medical check up,kolesterol dah turun ,2.93. best...alhamdulillah


Testimoni 4


Alhamdulillah, gembira rasanya bila mak mertua call bagitahu yang kolesterol dah turun banyak.
Dari 6.9 (puasa) kepada 5.2 (tak puasa) selepas sebulan konsisten amalkan Zink, B Complex dan Omega dan of course jaga makan juga.
Itulah dia 4 TESTIMONI mereka yang ada masalah kolesterol dan kini berjaya turunkan kolesterol masing-masing dengan OmegaGuard


Testimoni 5 :

Mak mertua saya ada kolestrol tinggi, doktor bg ubat kolestrol, pastu kami bg jugak mak Omegaguard...Next time check darah doktor heran dan turun paras normal!
Mak mertua pun bagtau ler amek Omega Shaklee. Doktor kata bagus tu makcik, teruskan...xpayah dah makan ubat kolestrol...Alhamdulillah.

Klik untuk lebih info tentang OMEGAGUARD SHAKLEE

Sekiranya anda berminat ingin mendapatkan Omegaguard Shaklee atau mana2 produk Shaklee bolehla hubungi saya :

Mommy Afnan memberikan harga ISTIMEWA untuk anda..!!

SMS/WhatsApp: 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691

Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie saya untuk menghubungi saya secara terus.

LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan

Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...