Wednesday 14 September 2016

TESTIMONI SET KECANTIKAN SHAKLEE

Assalamualaikum w.b.t hari ini saya nak kongsi testimoni rakan saya yang merupakan penggemar supplement Shaklee.

Testimoni Fatin

"Bila tengok balik gambar2 yang lepas, nampak sangat perbezaan wajah dulu dan sekarang. Setahun yang lepas, walau makan vitamin..saya ni kadang tak konsisten. Jadi jerawat memang kerap muncul la bila on off makan vitamin".

"Start tahun ni, saya makin disiplin makan vitamin. Rasa tak lengkap kalau tak makan. Paling kurang pun kalau saya malas makan vitamin, Vitamin C wajib dan Vitalea wajib saya telan setiap hari".
.
Sekarang, bukan je telan vitamin, masker pun rajin buat..hehehe..jadi xdelah kan wajah kusam je..nak tau apa vitamin yang saya telan??
.
❤ Vitamin C - max 4biji sehari
❤ Vitamin E
❤ ESP sebagai minuman dan masker
❤ Vitalea - 2biji sehari
❤ B kompleks
❤ GLA
❤ Vivix
.
Tak termasuk lagi Ostematrix, Omega dan Herblax.
.
Rasa macam banyak kan..tapi bila da biasa, xdelah rasa banyak..kepuasan tu dapat rasa bila nampak hasilnya..

Alhamdulillah dengan konstiten mengamalkan supplement Shaklee. Fatin kini memiliki wajah yang cantik, kulit yg sihat dan segar tanpa masalah kulit dan yang pasti awet muda berbeza dengan wajah sebelum.


JOM dapatkan Promosi Produk Shaklee..Setiap bulan ada Promosi Istimewa untuk anda.

Hubungi saya Mommy Afnan untuk harga Terbaik untuk anda..!

SMS/WhatsApp: 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691

Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie saya untuk menghubungi saya secara terus.

LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan

Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...