Monday 5 September 2016

PROMOSI PRODUK SHAKLEE SEPTEMBER 2016

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera

Entry hari ini ialah makluman tentang PROMOSI SHAKLEE BULAN SEPTEMBER


Shaklee telah melancarkan Promosi untuk dua produk keluaran Shaklee yang terlaris iaitu

 ESP dan Vitamin C. Ramai customer saya sukakan promosi bulan ini kerana ESP san Vitamin C Shaklee yang semulajadi ini adalah supplement kegemaran mereka.


ESP BUY 6 FREE 1
ESP BUY 2 Less 5%

Sustained Release Vitamin C Shaklee BUY 6 FREE 1
Sustained Release Vitamin C Shaklee  BUY 2 Less 5 %

Vitalea For Children Buy 3 Free 1

Ramai customer saya yang sukakan Shaklee kerana ESP banyak manfaatnya



Untuk lihat Testimoni Customer yang mengambil ESP boleh klik disini

Manakala manfaat Sustained Release Vitamin C Shaklee pula


Untuk lebih info tentang Vitamin C Shaklee boleh klik disini Sustained Release Vitamin C Shaklee

Untuk lihat Testimoni Customer yang mengambil Vitamin C pula boleh klik disini


JOM dapatkan Promosi Produk Shaklee September  ini...

Hubungi saya Mommy Afnan untuk harga Terbaik untuk anda..!

SMS/WhatsApp: 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691


Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie saya untuk menghubungi saya secara terus.

LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan

Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...