Thursday 22 September 2016

RESEPI BARU SEDIAKAN ESP LEBIH SEDAP DAN LAZAT

Assalamualaikum w.b.t buat pengunajung Blog Mommy Afnan. Hari ini saya nak berkongsi tambahan resepi untuk membancuh ESP agarlebih lazat.

 Resepi esp + fresh milk + kurma + epal lepas tu blend.

Anda boleh juga tambahkan oat.



Sedap kan..tengok saja dah terliur..uummmpp

Selamat Mencuba..!

Lebin info tentang ESP


Nak tengok Testimoni ESP? klik disini

Jom Order ESP sementara masih offer September ini..!! Harga Special untuk Pelangan Mommy Afnan.

Sekiranya anda berminat ingin mendapatkan / Set Hamil/ Set Bersalin/ Set Penyusuan Shaklee /mana2 produk Shaklee bolehla hubungi saya :

Mommy Afnan memberikan harga ISTIMEWA untuk anda..!!

SMS/WhatsApp: 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691


Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie saya untuk menghubungi saya secara terus.

LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan

Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...