Saturday 11 February 2017

TESTIMONI SET HAMIL BEBAS DIABETES

Assalamualaikum...Hari ni saya nk share testimoni daripada customer saya drp sarawak.
Semasa awal kehamilan beliau telah di dapati mempunyai masalah diabetes... so terus contact saya untuk dapatkan set Hamil shaklee.

Alhamdulillah bila dah konstiten ambik set hamil.. Vitamin C, Vitalea, Vitamin B Complex dan Ostematrik..beliau dah bebas drp masalah diabetes... dan repeat order gn saya utk continue dengan produk shaklee..

Bebas Diabetes



Di samping itu  beliau berpuashati kerana dengan pengambilan Ostematrik (Kalsium+ magnesium) masalah sembelit dan sengal2 di bahagian betis dah hilang..


Jom sapa nak grab Ostematrik bulan Februari ni..untung sangat sebab Offer Buy 6 Free 1 dan Free 2  less 5%

Sekiranya berminat dapatkan Ostematrik Promosi /Set Hamil Shaklee / Set Bersalin Shaklee bolehla hubungi saya : 

Mommy Afnan memberikan harga ISTIMEWA untuk anda..!!

SMS/WhatsApp: 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691
Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie untuk menghubungi saya secara terus.
LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan
Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...