Sunday 14 August 2016

PROMOSI OGOS


Alhamdulillah...bru 2 minggu berlansung Promosi Ostematrik bulan Ogos ni..dah terjual hampir 2 dozen / 3 set ostematrik ( BUY 6 FREE 1).Ramai dah sukakan Ostematrik rupanya sebab dah tahu khasiat dan kelebihan pil kalsium ni..bukan setakat untuk masalah angin dalam badan malah untuk sakit sendi,tulang dan sembelit..sebab tu ostematrik ni vitamin wajib saya setiap hari 4 biji sebelum tidur cukup membuatkan saya lena tidur dan mudah bangun tidur. 

Alhamdulillah Allah temukan saya sekeluarga dengan Supplement Semulajadi yang TERBAIK ini.



Kalau anda belum mencuma Ostematrik ni..ini lah masa untuk mencubanya..dan sesiapa yang dah biasa ambik Ostematrik boleh guna kesempatan ini untuk beli banyak botol untuk stok..di saat Harga LESS bulan ini. 

Biasa Harga Pasaran RM62.00
Bulan ni anda dapat memperolehi sebotol Ostematrik dengan Harga hampir 20%

JOM dapatkan Promosi Ogos ini...

Hubungi saya Mommy Afnan untuk harga Terbaik untuk anda..!

SMS/WhatsApp: 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691

Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie saya untuk menghubungi saya secara terus.

LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan

Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...