Sunday 14 August 2016

Ostematrik Bukan Sekadar Kalsium


APAKAH KANDUNGAN OSTEMATRIX

1,000 mg (100% DV) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semula jadi
400 mg (100% DV) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya
400 IU (100% DV) vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium



KEISTIMEWAAN OSTEMATRIX?

* Menguatkan tulang, kuku, gigi dan sistem saraf.
Ia juga boleh membantu merawat tulang retak, kuku rapuh, eczema, kekejangan dan gusi berdarah.

* Membantu mengatasi kekejangan dan kebas-kebas.
Pengambilan OsteMatrix sebelum tidur dapat membantu mengurangkan kebas-kebas, kejang, sakit sendi dan juga artristis.

* Mengurangkan stress, di mana OsteMatrix membantu mengimbangi tekanan darah, menenangkan saraf, menggalakkan tidur lena dan membantu mood swing serta sakit kepala.

* Mengurangkan masalah haid. Kajian menunjukkan dengan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak, ia akan meringankan sakit semasa waktu haid dan membantu pembuangan air kecil.

* Membantu mengurangkan hiperaktiviti perut dan masalah gastrik.

* Membantu atlet sukan, membekalkan kalsium dan mineral penting dalam tubuh. Justeru, pergerakan dan aktiviti lasak dapat dilakukan dengan selesa dan mudah.







Add fb ini untuk berhubung terus dengan saya: http://www.facebook.com/wanie.shaklee (boleh lik sbelah kanan blog ini)

SMS/WhatsApp/Call : 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691


Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie saya untuk menghubungi saya secara terus.

LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan


Sila klik LIKE utk info terkini. Setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma daripada saya.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...