Tuesday 23 August 2016

PENGEDAR SHAKLEE AKTIF DI KELANTAN


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Anda berada di Kelantan dalam daerah  Kota bahru, Ketereh , Pasir Mas , Tanah Merah, Pengkalan Chepa atau mana2 saja.di.kelantan???.

Ingin membeli produk Shaklee tapi tak tahu dimana boleh dapatkan vitamin Shaklee secara COD di sekitar kelantan? Mencari pengedar Shaklee yang aktif di kelantan tetapi tiada ready stok vitamin? Jangan risau, anda boleh hubungi saya. Saya Pengedar Shaklee di Kelantan


Saya merupakan pengedar Shaklee aktif di kelantan.  Insya Allah saya mempunyai vitamin ready stok seperti berikut:


  Untuk mereka yang berada di luar kawasan kelantan tetapi ingin mendapatkan vitamin Shaklee daripada  saya, pengeposan vitamin Shaklee boleh diaturkan untuk anda. Setiap pembelian vitamin Shaklee dari saya anda berhak mendapatkan konsultasi percuma dari saya dan tips-tips kesihatan tentang pengambilan vitamin.Free gift akan diberi bagi pembelian ESP/Mealshake/ Cinch Shake atau Pembelian RM200 ke atas.
.
Berminat untuk menjadi sebahagian dari keluarga Shaklee? Boleh hubungi saya juga. Saya akan guide anda bagaimana nak berjaya dalam Shaklee

SMS/WhatsApp: 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691
Boleh link ke Facebook saya Vitashop Wanie dan

LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...