Saturday 12 July 2014

SAYA, AFNAN & SHAKLEE

Assalamualaikum w.b.t
Hari ini saya ingin berkongsi kisah saya bersama Afnan dan Shaklee..
 Anak ke3 saya ni banyak mengubah corak hidup saya kerana dengan kehadirannyalah saya ditemukan dengan shaklee..sebelum ni...saya hanya mendengar perkataan shaklee sayup2 saja disebut orang dan tak terlintas langsung untuk mencuba/membeli supplement tersebut..
saya sebenarnya sukakan suplement kerana saya suka menjaga kesihatan dengan mengambil apa2 supplement bagi  menjalani hidup dengan aktif dan cerdas tanpa sebarang masalah...saya memang takut pada kesakitan..kerana kesakitan memberi petanda ada masalah dalam badan kita..kerana bagi saya "mencegah lebih baik drp merawat"

ok sambung kisah afnan...selepas melahirkan Afnan saya mengambil set bersalin jenama S****** T ***** (berharga Rm4**) yang saya telah beli awal2 lagi...sebenarnya pening jugak nk cari set bersalin ni...xtau yg mana terbaik..Saya rasa nak cuba Set bersalin jenama tersebut.
Saya amik gn konsisten tpi saya merasakan badan saya tidak memgalami perubahan...masih sakit,lenguh2 badan maybe sebab saya mengalami kesukaran bersalin meyebabkan saya masih sakit2 walaupun dah 2minggu berpantang.!
Akhirnya adik saya yang akan bersalin lewat 2 bulan daripada saya telah membeli Set Penyusuan Shaklee drp internet...saya terasa terpanggil nak mencuba..
Alhamduillah.setelah saya mengambil Set Penyusuan Shaklee yang saya beli drp Master Farah.,.saya terasa ada perubahan positif pada tubuh dan tahap kesihatan saya...badan rasa segar, tak mudah letih, cergas dan nyenyak tidur..ini membuatkan saya mengambil keputusan untuk menjadi ahli shaklee  dan terasa ingin berkongsi kehebatan produk shaklee dengan ibu2 yang lain..

Sebelum ini setiap kali saya bersalin saya mengalami masalah penyusuan,anak sulung saya Amalin dan anak kedua saya Fayyadh hanya menyusu badan selama 6 bulan..itupun dicampur susu formula...tapi alhamdulillah Afnan anak ke3 ni masih menyusu sepenuhnya walaupun sudah berumur 2 tahun 6 bulan...saya pulak yang tension mcamana nak pisahkan susu ni..huhu

Kini saya telah menjumpai Supplement terbaik..!! dan produk Shaklee kini menjadi supplement keluarga saya dan saya akan meneruskan kerana saya yakin akan keberkesanan, kualiti dan status halalnya.

Cubala produk berasaskan bahan semulajadi ini sebagai suppplement keluarga anda...Insyaallah anda akan sukakannya..

Ingin membina kesihatan dan kehidupan yang baik? Jom bersama saya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...