Sunday 20 July 2014

BESTNYA JOIN BISNESS SHAKLEE!!


Bestnya buat bisnes Shaklee ni..
Saya tidak perlu modal yang besar, pelanggan sediakan.
Saya tidak perlu simpan stok, pelanggan bayar dulu.
Saya tidak perlu ke pejabat pos, Shaklee uruskan penghantaran
Saya tidak perlu ke branch Shaklee, saya buat belian secara online
Saya tidak perlu ada premis, saya hanya perlu ada handphone
Saya tidak perlu bayar sewa premis, bill elektrik premis n etc, saya hanya perlu cas handphone

Saya boleh buat order online 24 jam sehari, bila-bila masa.


Wahhh!! Bisnes ni sangat sesuai untuk:
Suri rumah
yang dah bekerjaya tetapi ingin buat side income
Pelajar 18 tahun ke atas
dan sesiapa sahaja yang inginkan bonus 4-6 angka sebulan
Yuran serendah RM65 sahaja untuk seumur hidup. Berminat boleh HUBUNGI SAYA ye!
Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan Shaklee
Rakan Shaklee Anda
Alwani Bt Yusoff
SID : 883691

SMS/WhatsApp : 013-9737229
FB Page: Mommy Afnan
FB : Wanie's Vita-Shop


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease
Pick Up/COD Area:
Kota, Bharu, Pengkalan Chepa, Kuala Krai, Ketereh
Penghantaran PosLaju seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia
Dapatkan pelbagai supplement hebat Shaklee anda sekarang!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...