Friday 18 January 2013

SIMPAN STOK SUSU SEBELUM HABIS PANTANG

Assalamualaikum...Hari ini kita cuba baca testimoni menarik oleh customer produk shaklee iaitu Pn Suziyana. Sangat menakjubkan bila beliau sudah mempunyai stok susu untuk bayi kesayangan walaupun belum habis pantang.


Dengan pengambilan Set berpantang yang terdiri drpd Vitalea (Multivitamin), Vitamin C, B Complex dan Zinc Complex, dan ditambah dengan OsteMatrik, Alfalfa dan Energizing Soy Protein sebagai supplement untuk merangsangkan penghasilan susu dengan banyak.

Tapi jangan lupa pengambilan airkosong tidak boleh dipandang remeh. Ibu menyusu perlu minum air sebanyak sekurang-kurangnya 3 liter sehari seperti yang selalu saya sarankan.

Berminat untuk mendapatkan supplement penyusuan ini?
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau ingin membuat pesanan, 
Add Facebook saya Wanie's Vita-Shop bagi memudahkan kita chatting secara langsung di FB. atau 
anda juga boleh SMS/WhatsApp saya di talian 013-9737229.
Akhir kata, jom KLIK LIKE pada fanpage saya Mommy Afnan untuk mendapat info dan update terkini tentang penyusuan, kecantikan, kehamilan dan banyak lagi! Pembelian mana-mana produk Shaklee dari saya akan melayakkan anda untuk mendapat KONSULTASI PERCUMA, HARGA ISTIMEWA dan JADUAL PEMAKANAN YANG BETUL.

Disclaimer
* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent diseases  
* Testimoni ini adalah daripada pengalaman pengguna sendiri dan hasil setiap pengguna mungkin berbeza.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...