Monday 12 June 2017

RAHSIA IBU HAMIL SIHAT BERTENAGA DI BULAN PUASA

Assalamualaikum w.b.t

Hari ini genap 17 Ramadhan 1438H..bersamaan 12 Jun 2017
Alhamdulillah walaupun dah lebih due 4 hari saya masih bertenaga untuk berpuasa. Saya pun tak sangka saya dapat bertahan untuk berpuasa di akhir kehamilan..malah bukan berpuasa sahaja bahkan boleh masuk ke dapur untuk memasak juadah berbuka puasa untuk keluarga. Hari ni sempat lagi masak ayam percik kelantan dan pengat pisang nangka
send pic jap  :)



Kalau masa mengandung anak ke 3 dulu tak puasa pun tak larat kan..apalagi kalau puasa..masa tu tak kenal lagi shaklee.

Sekarang ni saya dah jumpa petuanya..

Sejak bermula Ramadhan saya amalkan minum bancuhan ESP. Saya selalu bancuh 2 sudu ESP bersama milo dan amalkan makan kurma dalam 3/4 biji semasa sahur .Alhamdulillah rasa segar dan bertenaga sepanjang hari walaupun dah sampai due..perut dah besar, baby pun dah makin berat.


Buat ibu hamil..cubalah..InsyaAllah anda pun akan rasa seperti saya rasa.






Cuba tengok pengakuan ibu ibu lain :

Ibu hamil  ini berasa bertenaga walaupun berpuasa , kurang mengantuk, rajin mengemas dan memasak serta tidak lagi mengalami masalah gastrik yang teruk. Masalah gastrik hilang setelah mengamalkan ESP.


Ibu menyusu ini ambik ESP merasa badan segar dan susu meriah


Hebatkan ESP ni..

Lebih INFO TENTANG ESP

SET HAMIL SHAKLEE

TESTIMONI ESP UNTUK IBU MENYUSU

TESTIMONI SET HAMIL SHAKLEE

CARA BANCUH ESP LAZAT

Sekiranya berminat dapatkan ESP @ SET HAMIL SHAKLEE @SET MENYUSU @ mana2 produk shaklee bolehla hubungi saya : 

SMS/WhatsApp: 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691
Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie untuk menghubungi saya secara terus.
LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan
Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)

Setiap pembelian akan di berikan FREE GIFT



Hubungi Mommy Afnan sekarang kerana Mommy Afnan memberikan harga ISTIMEWA untuk anda..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...