Monday 18 August 2014

Pengedar Shaklee Kelantan

Ingin mendapatkan produk Shaklee dengan mudah? berhampiran kediaman anda?
 
 
Anda mencari pengedar SHAKLEE di Kota Bharu, Kelantan?
 
 COD area: Kota Bharu, Pengkalan Chepa, Kubang Kerian, Kok Lanas, Machang, Ketereh, Pasir Mas dan Wakaf Che Yeh, Kelantan??
 
Kini, anda boleh mendapatkan produk SHAKLEE melalui saya secara COD dan boleh hubungi saya dan boleh berjumpa terus dengan saya untuk mendapatkan consultation mengenai produk Shaklee dan masalah yang anda hadapi. Insyaallah,saya  akan membantu.
 
. Sekiranya anda mempunyai persoalan dan masalah yang berkaitan dengan kesihatan, penyusuan susu ibu dan penyakit, dan ingin mendapatkan produk Shaklee secara COD di kawasan yang dinyatakan, bolehlah hubungi  segera.
 

FB: Puan Alwani bt Yusoff
No Tel: 013-9737229
Fpage : Mommy Afnan

 
Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli dan ingin mendapat peluang untuk menjana pendapatan sampingan, anda boleh mendaftar sebagai ahli dan berhubung terus dengan Puan Nik Anna mahupun saya. 

Hubung pengedar Shaklee kami di Kota Bharu HARI INI! 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...