Sunday 9 December 2012

BERITA GEMBIRA....DISAHKAN HAMIL.!!

Assalamualikum..dan Selamat pagi..

Kali ni saya nak kongsikan pengalaman manis Farah Diyana yg hampir 2 tahun menunggu dan kini berjaya hamil dengan pengambilan konsisten selama 2 bulan Set Kesuburan Shaklee!


Alhamdulillah & tahniah buat rakan kita ni dan mari kita lihat produk supplement dalam Set Kesuburan Shaklee terdiri daripada :


Vitamin C

Membantu proses sintesis hormon-hormon kritikal yang berkaitan dengan seks dan kesuburan seperti androgen, estrogen & progesterone






B Complex

Memberi tenaga, perasaan tenang & menghilangkan stress












Vitamin E


Terkenal sebagai “vitamin seks”. Selain menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran pembuluh darah, mencegah pembetukan darah beku, pembentukan sel2 baru (termasuk RNA & DNA) dan lain-lain, ianya juga amat terkenal mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita. Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel & duktus seminal. Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka supplement Selenium yang cukup sangat membantu hubungan seksual bagi lelaki
Sebagai tambahan, boleh ambil zinc untuk kesuburan serta kesihatan telur & sperma suami isteri.














Lagi testimoni....
Testimoni drp yg berkongsi berita gembira customernya :

Supplement hanyalah sebahagian daripada usaha kita sahaja. Taraf kesihatan anda suami isteri turut menjadi faktor utama kesuburan. Rezeki pastinya dari Allah yang Maha Esa.


Jika andai berminat hendak mencuba supplement ini  dengan harga DISKAUN dan konsultasi secara percuma bolehlah hubungi saya :

* Tel/Sms/Wsap : 013-9737229 (wanie)


Hubungi saya Mommy Afnan untuk harga Terbaik untuk anda..!


SMS/WhatsApp: 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691


Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie saya untuk menghubungi saya secara terus.

LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...